Rabu, 12 Februari 2014

Alhamdulillah

Alhamdulillah..itulah perkataan utama yang ti nak sebut.. nak tau kenapa?sebelum ni ti ada buat blog..tapi blog ti tidak wujud..tak taulah kenapa..sekarang ni ti kenalah bukak blog baru..semuanya ini tidak akan putuskan semangat ti untuk berjaya..walaupun datang seribu halangan ti tetap akan cekalkan hati untuk berjaya.
Semuanya untuk keluarga ti sendiri..Doa berkat dari orang tua dan redha dan sokongan dari suami ti yakin akan berjaya.

tujuan ti nak sangat bukak blog ni,first of all ti nak kenalkan diri ti ni sebagai SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR di kawasan Dungun,paka,kerteh dan kuala terengganu.

Sebarang masalah pasti ada jalan penyelesaiannya..Kesembuhan semuanya datang dari Allah..Dan kita manusia patut berikhtiar mencari penawar setiap penyakit. Pasti akan temuinya. Dengan izin Allah,ti nak sangat tolong kawan-kawan di luar sana yang ada sebarang kemuskilan dan penyakit.

Bukan ti ni tok bomoh mahupun doktor. Tapi ti ingin tolong kawan-kawan yang ada masalh yang mahu berikhtiar menggunakan suplement. Suplement sudah pasti natural tiada campuran mana-mana drug. In Sya Allah..

Ti akan COD ke tempat area,dungun,paka,kerteh dan kuala terengganu. Yang berada di luar kawasan termasuk sabah dan sarawak..ti menggunakan perkhidmatan Pos Laju. In Sya Allah akan sampai Cepat.

Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan